کاشان نخستین مدنیت در جهان

۵٬۵۰۰ سال پیش از میلاد یکی از قدیمی ترین سکونت‌گاه در تپه سیلک در داخل کاشان پدید آمد.

کاشان نخستین مدنیت در جهان

۵٬۵۰۰ سال پیش از میلاد یکی از قدیمی ترین سکونت‌گاه در تپه سیلک در داخل کاشان پدید آمد.

کانال کاشانیکا telegram.me/kashanica

وعده مسئولان شورای شهر و شهرداری کاشان عملی نشد

دوشنبه, ۳۰ اسفند ۱۳۹۵، ۰۵:۵۱ ب.ظ

در حالت عادی قرارداد بازیکنان بسیار کمتر از سال‌های قبل بود

مسائلی: مسئولان شهرداری کاشان به وعده‌های خود عمل نکردند

 شب عید است و بازیکنان به پولشان احتیاج دارند

بازیکن تیم هندبال شهرداری کاشان گفت: متاسفانه سال گذشته تیم منیزیم هم با وجود قهرمانی همه قرارداد بازیکنان را پرداخت نکرد و امسال هم شهرداری کاشان این ماجرا را تکرار کرده است.

میلاد مسائلی  در خصوص عدم پرداخت قرارداد بازیکنان تیم شهرداری کاشان با وجود قهرمانی در لیگ برتر هندبال اظهار داشت: روز دوشنبه هفته گذشته و پس از قهرمانی در لیگ برتر، مسئولان شهرداری کاشان در جمع بازیکنان حاضر شدند و قول پرداخت 30 درصد باقیمانده قرارداد بازیکنان و 30 درصد پاداش قهرمانی را تا قبل از پایان سال دادند و قرار بود تا دیروز با بازیکنان تسویه حساب کنند اما دیروز گفتند که امکان تامین منابع مالی وجود نداشته و پرداخت به سال آینده موکول شد.

وی با انتقاد از وعده بدون عمل مسئولان کاشان تصریح کرد: شب عید است و بازیکنان به پولشان احتیاج دارند. متاسفانه در هندبال به قول شاعر "هر روز از این باغ بری می‌رسد تازه تر از تازه تری می‌رسد" به یک چیز روتین تبدیل شده است. در حالت عادی هم قرارداد بازیکنان بسیار کمتر از سال‌های قبل بود. جالب است همین مبلغ ناچیز هم به دستمان نرسیده است.

بازیکن تیم شهرداری کاشان در پایان گفت: متاسفانه سال گذشته تیم منیزیم هم با وجود قهرمانی همه قرارداد بازیکنان را پرداخت نکرد و امسال هم شهرداری کاشان این ماجرا را تکرار کرده است. امیدوارم این اتفاق بد در شهرداری کاشان تکرار نشود.

وعده مسئولان شورای شهر و شهرداری کاشان عملی نشد

درحالی که مسئولان تیم هندبال شهرداری کاشان و مسئولان شورای شهر، قول پرداخت باقی مانده مطالبات این تیم را تا پایان سال داده بودند، این وعده محقق نشد.

درحالی که مسئولان تیم هندبال شهرداری کاشان و مسئولان شورای شهر کاشان، قول پرداخت باقی مانده مطالبات این تیم را تا پایان سال داده بودند و قرار بود امروز با بازیکنان تسویه حساب کنند، این وعده محقق نشد و پرداخت مطالبات بازیکنان به سال  آینده موکول شد.

مسئولان باشگاه و شورای شهر روز دوشنبه هفته گذشته قول داده بودند که 30درصد مطالبات و پاداش بازیکنان را به دلیل قهرمانی در لیگ برتر هندبال پرداخت کنند که امروز اعلام کردند این پول را در سال 96 به بازیکنان می‌دهند.

 وعده محقق نشده در هندبال در این سال‌ها بارها دیده شده و در اکثر مواقع تسویه حساب با بازیکنان و پرداخت مطالبات آنها از سوی باشگاه با حاشیه‌های زیادی همراه بوده است. حتی در این سال‌ها دیده شده تیم‌های قهرمان هم در پرداخت دستمزد بازیکنان و حتی پس از پایان لیگ هم کوتاهی کرده و تنها به وعده و وعید اکتفا کرده و شمار بازیکنان طلبکار از باشگاه ها هر روز بیشتر می‌شود. سال گذشته نیز تیم منیزیم که عنوان قهرمانی مسابقات لیگ را کسب کرده بود، بخشی از مطالبات بازیکنانش را پرداخت نکرده بود.

تیم شهرداری کاشان در پایان بیست و نهمین دوره مسابقات لیگ برتر هندبال به عنوان قهرمانی دست یافته بود.

نشر خبر فقط با یاد سایت کاشانیکا kashanica.blog.ir آزاد است

  • امیر ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی