کاشان نخستین مدنیت در جهان

۵٬۵۰۰ سال پیش از میلاد یکی از قدیمی ترین سکونت‌گاه در تپه سیلک در داخل کاشان پدید آمد.

کاشان نخستین مدنیت در جهان

۵٬۵۰۰ سال پیش از میلاد یکی از قدیمی ترین سکونت‌گاه در تپه سیلک در داخل کاشان پدید آمد.

کانال کاشانیکا telegram.me/kashanica

طرح ویترین کتاب در بناهای تاریخی کاشان

شنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۵، ۰۷:۳۴ ب.ظ

رئیس اداره میراث فرهنگی کاشان از اجرای طرح ویترین کتاب در بناهای تاریخی کاشان به منظور معرفی فرهنگ غنی این شهرستان و ارتقای فرهنگ مطالعه خبر داد.

نشر خبر فقط با یاد سایت کاشانیکا kashanica.blog.ir آزاد است


محسن جاوری با اشاره به اجرای طرح ویترین کتاب در بناهای تاریخی کاشان که با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان اجرایی می‌شود، اظهار داشت: با توجه به پیشینه تاریخی کاشان و قدمت هفت هزار ساله تپه‌های سیلک در این شهرستان، طرحی برای قرار دادن ویترینی از کتاب‌های مرتبط با این شهر تاریخی در بناهای باستانی این شهرستان فراهم شده است.

وی با بیان اینکه کتاب های فروانی در ارتباط با کاشان و قابلیت های متنوع شناختی این شهرستان به چاپ رسیده است، افزود: با انعقاد تفاهم نامه مشترک با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این فرهنگ غنی در قالب کتاب‌های مختلف به گردشگران معرفی می‌شود.

ویترین‌هایی از کتاب های کاشان‌شناسی در سه مجموعه تاریخی مختلف در کاشان

رئیس اداره میراث فرهنگی کاشان تکید کرد: بر این اساس ویترین‌هایی از کتاب‌های متنوع کاشان‌شناسی در خانه تاریخی بروجردی، محوطه باستانی سیلک و مجموعه جهانی باغ تاریخی فین قرار می‌گیرد.

وی ابراز داشت: امیدواریم این طرح در بناهای تاریخی علاوه بر معرفی مناسب از هزاران سال فرهنگ و تاریخ این شهرستان بستر مناسبی برای ارتقای فرهنگ مطالعه در کشور قرار گیرد.

نشر خبر فقط با یاد سایت کاشانیکا kashanica.blog.ir آزاد است

  • امیر ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی